Pelillistämisen hyödyt viestinnässä Pelillisyyttä hyödynnetään nykyään monessa paikassa aina verkkopankkisovelluksista liikunnan tehokkuutta mittaaviin älykelloihin. Uutta luomassa 11.5.2022
Yhteisöllisyyttä yhteisneulonnalla Koronapandemian myötä useat ihmiset ovat aloittaneet uusia harrastuksia. Monet ovat esimerkiksi tarttuneet ... Uutta luomassa 3.5.2022
Voisiko korkeakouluopiskelijoiden perinteisen juhlan järjestää Habbo Hotellissa? OOO-hankeen yhtenä tavoitteena on tukea opiskelukulttuuria verkossa ja kampuksilla. Ajatuksesta innostuneena hanke ... Uutta luomassa 27.4.2022
Xamkin opiskelijoille tukea opintoihin pandemia-aikana OOO-hanke tasoittaa opiskelijoiden oppimisvajetta ja tukea opintojen etenemistä matalan kynnyksen ohjauspalveluiden avulla. ... Uutta luomassa 5.4.2022
Miksi kehittää digitaalisuutta hyvinvointialan yrityksille? Vierivä kivi ei sammaloidu. Sama sanonta pätee myös yritystoiminnassa – uutta kehittävät ... Uutta luomassa 22.3.2022
Väripsykologia viestinnän apuvälineenä Havaitsemamme värit ovat valon eri aallonpituuksia, jotka aivomme tulkitsevat eri väreiksi. Fyysisen ... Uutta luomassa 21.2.2022
How we built a small e-sports community out of Xamk students The spark that resulted in a community and two teams. Uutta luomassa 14.2.2022
Hyvinvointi + tutori = hyvinvoinnin vertaistuki Tällä hetkellä yhteiskunnassa vallitseva huolipuhe ei näytä laantumisen merkkejä. Pandemian aiheuttamat rajoitukset ... Uutta luomassa 31.1.2022
Mentorointia opiskelijoille – villejä visioita vai toteutettavissa olevia toimia? Minkälainen mentorointipalvelu sopisi opiskelijoille ja oppilaitoksiin? Lähdimme selvittämään sitä erilaisten kokeilujen ja ... Uutta luomassa 18.1.2022
E-urheiluvalmentajan aatteita urheiluakatemian e-urheilulinjojen rakentamisesta Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulussa, Xamkissa toteutetaan hanketta nimeltään eSports Game Ecosystem (ESGE), jonka tarkoitus ... Uutta luomassa 18.1.2022